Das Schwierigste am Leben ist es, Herz und Kopf dazu zu bringen, zusammenzuarbeiten. In meinem Fall verkehren sie noch nicht mal auf freundschaftlicher Basis.
Das Schwierigste am Leben ist es, Herz und Kopf dazu zu bringen, zusammenzuarbeiten. In meinem Fall verkehren sie noch nicht mal auf freundschaftlicher Basis.
haha maxie sweet is kind of english slang, it doesn't mean sweet like you're thinking, its just like great or awesome or something like that, like "good job!"
one thing is in the video i noticed: it says "never gived up" and it should be "never gave up" - I don't know whether anybody has mentioned that or whether its too late, just trying to help though:)
Yeah, I think we should all try do to one! More there's BCD videos more people we see and know about it! It's good way to promote the event! Mine is almost done...