Hallo, hier ist Stevie!

Let us know who you are and where are you from / Hier könnt ihr euch vorstellen und uns was über euch erzählen

Moderator: Network Admins

Hallo, hier ist Stevie!

Postby Stevie » Tue 19. Aug 2008, 12:56

Hallöchen alle zusammen,

dann will ich mich doch nochmal offiziell vorstellen. Ich bin der Stevie und obwohl ich schon seit einiger Zeit hier im Forum angemeldet bin, habe ich bis jetzt noch nicht allzuviel gepostet. Aber das kann sich ja vielleicht noch ändern...

Wie ihr alle bin ich ein großer Fan von "Dark Angel" und Jessica Alba. Deshalb habe ich auch eine eigene DARK ANGEL Fanpage erstellt, die einige von euch vielleicht schon kennen. Sie ist für DA-Verhältnis noch ziemlich jung - ging erst im Mai 2007 online. Aber dieser späte Zeitpunkt war vielleicht gar nicht so schlecht gewählt, da ja mittlerweile schon einige DA-Webseiten der ersten Stunde leider wieder verschwunden waren. Seit neuestem ist meine Fanpage nun Mitglied im "Dark Angel Network", womit ich mich dessen Bestreben auf eine Fortsetzung von Dark Angel anschließen möchte. Hoffen wir, dass FOX irgendwann ein Einsehen hat und unserem Wunsch nachgibt. Denn die Hoffnung stirbt zuletzt!

Ich für meinen Teil würde mich freuen, wenn ihr mal auf meiner kleinen Seite vorbei schaut, und bin sehr an euren Meinungen interessiert. :D

MfG
Stevie

------------------------------

Hello everybody,

may be I should introduce myself officially. I am Stevie, and although I have been a member of this forum since quite a long time, I have not posted overmuch. But this may possibly change in future...

Like all of you, I am a huge fan of "Dark Angel" and Jessica Alba. That is way I have created my own DARK ANGEL Fanpage, that some of you already know. It is still quite young compared to other DARK ANGEL related stuff. It has been online since May, 2007. But may be this late point of time was not chosen too badly, because in the meantime numerous early DA websites had unfortunately closed down.

Recently my fanpage became a member of the "Dark Angel Network", whereby I want to join its intention of getting a sequel of Dark Angel. Let us hope that FOX will understand someday and yield to our wish. Hope dies last!

I would be happy, if you would come around my little website. And I am very interested in your opinions and comments. :D

Cheers,
Stevie
Stevie
Network Member

Postby gtf_dean_fenech » Tue 19. Aug 2008, 13:07

Hi stevie and welcome... again. I've been your site a long time ago. It is amazing. I especially love your gallery. Hope to see more of you around here.
gtf_dean_fenech
Honorary Member

Postby rantanplan » Tue 19. Aug 2008, 13:40

hello stevie!

the thing is, i don't remember you before! :ooops:
I like your site, right that your gallery has a lot of good pictures... .
And it's always good to see a DA website not down, like you tell yourself.

And we're especially glad to have you here, cause of you're not only a new register, but a "official" member of the network too... . So even if you were already here before, let me wish you a big welcome!

bye!
rantanplan
X2

Postby jondy09 » Wed 20. Aug 2008, 02:22

welcome!
NEW CHAPTER

http://www.fanfiction.net/s/3763434/1/C ... he_Damned- AU 2009: After a failed escape attempt the remains of unit 12 are hauled off to Psy-ops each emerges as the 'perfect soldier'. It's about their struggle to regain their humanity after the horrors of Psy-ops...review! 3 chapters up!
jondy09
Psy-Ops

Postby Walt210% » Wed 20. Aug 2008, 09:35

hi Stevie, have fun with the community :D

:danboard:
This world may not know peace, but in my presence you will know quiet.
Augustin IV
Walt210%
Jam Pony Messenger

Postby Laura » Thu 21. Aug 2008, 18:27

Hallo Stevie!!
Deine Seite ist super :D
Have fun here ;)
Image

They designed her to be the perfect soldier, a human weapon, than she escaped. In a future not far from now, in a broken world, she is haunted by her past. She cannot run, she must fight to discover her destiny.
Laura
Network Moderator

Postby Schacka » Wed 27. Aug 2008, 02:21

moin Stevie und willkommen in network ;)

schön zu sehn das heute noch, lange nach absetzen der sendung, fanseiten online gehn.

mfg
Schacka

PS: deine seite ist cool
Schacka
Network Member

Postby Stevie » Wed 27. Aug 2008, 12:12

Vielen Dank für eure netten Willkommensgrüße!
Stevie
Network Member

Return to Introduce yourself / User stellen sich vor